Wij zijn blij met (onze) kids! En we hebben een groot geloof voor de generatie, die momenteel aan het opgroeien is. Van pasgeborene tot tiener. We geloven, dat deze generatie een bijzonder krachtige generatie is, welke het Licht van Jezus volbrachte Werk krachtig zal vertegenwoordigen hier op aarde.
Daarnaast geloven we dat het Woord en de aanbidding zaad is. Zaad wat wortel schiet in je hart, groeit en tot bloei komt. Zoals je bij jezelf ook wel vaak zult merken, is deze groei niet iets wat je met je hoofd kunt bevatten, maar iets wat 'in het hart' gebeurd. Ondanks dat kinderen soms nog jong in leeftijd zijn, hoeven ze niet alles te snappen, om 'het Zaad' toch te laten groeien in hun hart en leven. Dit gaat bovennatuurlijk natuurlijk.
Kinderen leren veel door te kijken naar de wereld om hen heen en dan specifiek vaak naar jou als ouders. We vinden het kostbaar, als kinderen de ruimte krijgen om hun relatie met Jezus op te bouwen door te kijken naar hoe jij dat doet en samen met papa en/of mama hierin te groeien.
Dit is de reden, dat we er heel bewust voor kiezen om de kids in de dienst erbij te houden. Er is dus geen apart kinderwerk/ oppas tijdens de dienst.
Praktisch:
We leven in een drukke maatschappij en dit (Rust)moment in de week is een waardevol moment om juist samen te zijn. Geniet van de tijd, dat je kind tegen je 'aan hangt' tijdens het Woord, samen met jou mee aanbidt en af en toe contact met jou zoekt. Het zijn kostbare momenten van familie-zijn!
Misschien zul je denken, maar dan kan ik het Woord niet goed volgen. Mede om deze reden maken we wekelijks een geluidsopname van het Woord, zodat je deze door de weeks rustig nog een aantal keer na kunt luisteren.
Tot slot.....heb geloof, dat ook jouw kind dit kan. We hebben al mooie getuigenissen hiervan gezien van onze kids!