In den beginne...

In 2008 plantte de Heer ‘een zaadje’ in het hart van Marc-Jan en Nienke Koren, de voorgangers van het Broodhuis, om een eigen gemeente te starten.

In de jaren die volgden bleef dit zaadje aanwezig en groeide rustig uit tot een verlangen om Jezus radicaal te volgen, mensen te vertellen over het Goede nieuws dat er Leven in volheid beschikbaar is voor iedereen, het verlangen om mensen hierin te discipelen en zo het Koninkrijk van God steeds meer zichtbaar te krijgen hier op aarde.

In 2022 begonnen ook mensen om hen heen enthousiast te worden van deze boodschap en in april 2023 was de eerste dienst thuis in de woonkamer. Sinds september 2023 komt het Broodhuis wekelijks samen in buurthuis de Til in Leusden. Met elkaar hebben we een goede tijd van aanbidding, duiken we het Woord (de bijbel) in en drinken we na afloop een drankje met elkaar.
We houden ervan om te genieten van het Leven en van elkaar!

En we zien er naar uit, dat ook jij aanhaakt bij het Broodhuis.